

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.












Zwroty i reklamacje
Reklamacje
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru w e-sklepie (np.: paragon fiskalny lub faktura VAT) .
- W przypadku wady towaru Klient powinien odesłać reklamowany towar wraz z formularzem reklamacji/zwrotu towaru na adres pocztowy e-sklepu: PASETERRA , Ul. Legionowa 13a, 01-343 Warszawa z dopiskiem REKLAMACJA.
- E-sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu doręczenia pisemnego formularza przez Klienta w przedmiocie reklamacji.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięciem wady, koszty dostaw ponosi e-sklep.
- Indywidualne odbieranie produktu Klientem co powodujące błędne lub zniekształcone przyjęcie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji. Zapis zdania poprzedzającego nie dotyczy konsumentów w zakresie, w jakim taka różnica zgodnie z prawem jest kwalifikowana jako wada towaru.
- Jeżeli Klient nie zgadza się z decyzją e-sklepu o odmowie uwzględnienia reklamacji, może skierować sprawę na drogę sądową.
- W przypadku wystąpienia sporu, Klient będący konsumentem, który zamierza dojść do pozasądowego porozumienia ze e-sklepem, może oddać spór pod rozstrzygnięcie Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego (SPSK) działającego przy właściwym Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, poprzez złożenie stosownego wniosku na formularzu dostępnym we właściwym SPSK lub na stronach Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
Przykład:
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
FORMULARZ
złożenia reklamacji
NUMER ZAMÓWIENIA/AUKCJI: …………………………………………………..
NUMER PARAGONU/FAKTURY:…………………………………………………….
IMIĘ I NAZWISKO:……………………………………………………………………….
ADRES:………………………………………………………………………………………….
E-MAIL:………………………………………… TELEFON:……………………………..
ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE
Opis usterki : ....................................................................................................................................................... ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... ............................................................
Oświadczam, że znane mi są warunki reklamacji towaru zawarte w Regulaminie
e-sklepu www.pupilowytarg.pl
………………………………………………………..
Czytelny podpis Klienta
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PASETERRA , Ul. Legionowa 13a, 01-343 Warszawa
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
PASETERRA , Ul. Legionowa 13a, 01-343 Warszawa
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.